Misja

„Beskid Gorlicki - obszar rozwiniętej turystyki dziedzictwa kulturowego, bezpieczny, o dobrze rozwiniętej infrastrukturze, z poszanowaniem historii i różnorodności kultur, przyjazny dla mieszkańców i atrakcyjny dla turystów”.

 

KLIP FILMOWY

KARPATING

POZNAJ REGION Z AUDIOPRZEWODNIKIEM

WIRTUALNE ZWIEDZANIE

 

Aktualności

 

Posiedzenie Rady Programowej w dniu 07.02.2024 r.

Poniżej przedsytawiamy wyniki oceny:

Dodatkowa dokumentacja z posiedzenia Rady Programowej:

Protokół z posiedzenia Rady_07.02.2024


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 11.01.2024 r.

 W dniu 11.01.2024 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem było omówienie i weryfikacja protestów złożonych w ramach naboru wniosków nr 3/2023. Poniżej przedstawiamy Protokół z Posiedzenia Rady Programowej.

Protokół z posiedzenia Rady_11.01.2024


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 19.12.2023 r. 

Poniżej przedstawiamy wyniki oceny:

Nabór 2/2023 Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej

Nabór 3/2023 Podejmowanie działalności gospodarczej 

Protokół z Posiedzenia Rady_19.12.2023


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 22.03.2023 r. 

Poniżej przedstawiamy wyniki oceny:

Protokół z Posiedzenia Rady_22.03.2023


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 24.02.2023 r.

Poniżej przedstawiamy wyniki oceny:

Nabór 4/2022 Zachowanie dziedzictwa lokalnego - Liczba podmiotów działających w sferze kultury, które otrzymały wsparcie w ramach LSR

Nabór 5/2022 Rozwijanie działalności gospodarczej

Nabór 6/2022 Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej

Protokół z posiedzenia Rady_24.02.2023


 

Posiedzenie Rady Programowej w dniu 25.07.2022 r.

W dniu 25.07.2022 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem była weryfikacja wyniku oceny operacji w związku z protestem złożonym w ramach naboru wniosków nr 3/2022. Poniżej przedstawiamy Protokół z Posiedzenia Rady Programowej.

Protokół z posiedzenia Rady_25.07.2022

 


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 20.06.2022 r.

Poniżej przedstawiamy wyniki oceny:

Nabór nr 3/2022 Podejmowanie działalności gospodarczej

Protokół z posiedzenia Rady_20.06.2022


 

Posiedzenie Rady Programowej w dniu 26.04.2022 r.

Poniżej przedstawiamy wyniki oceny:

Nabór 1/2022 Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej

Nabór 2/2022 Zachowanie dziedzictwa lokalnego - Liczba podmiotów działających w sferze kultury, które otrzymały wsparcie w ramach LSR

Protokół z posiedzenia Rady_26.04.2022


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 03.01.2022 r.

W dniu 03.01.2022 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem  było wydanie opinii w zakresie możliwości zmiany umowy o przyznaniu pomocy zawartej pomiędzy ZW a beneficjentem dla operacji w ramach naboru wniosków nr 1/2021 Poniżej przedstawiamy Protokół z Posiedzenia Rady Programowej.

Protokół z posiedzenia Rady_03.01.2022


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 02.08.2021 r.

W dniu 02.08.2021 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem była weryfikacja wyników oceny operacji w związku z protestami złożonymi w ramach naboru wniosków nr 5/2021. Poniżej przedstawiamy Protokół z Posiedzenia Rady Programowej.

Protokół z posiedzenia Rady_02.08.2021


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 05.07.2021 r.

Poniżej przedstawiamy wyniki oceny:

Nabór 5/2021 Rozwijanie działalności gospodarczej

Nabór 6/2021 Podejmowanie działalności gospodarczej przez osoby z grup defaworyzowanych

Nabór 7/2021 Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej

Lista operacji wybranych w ramach naboru wniosków 1/2021 - aktualizacja

Protokół z posiedzenia Rady_05.07.2021


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 28.05.2021 r.

 W dniu 28.05.2021 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem było omówienie i weryfikacja protestów złożonych w ramach naboru wniosków nr 1/2021 i 2/2021.Poniżej przedstawiamy Protokół z Posiedzenia Rady Programowej.

Protokół z posiedzenia Rady_28.05.2021


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 05.05.2021 r.

Wyniki oceny wniosków w ramach naboru 1/2021, 2/2021, 3/2021, 4/2021.

Nabór 1/2021 Podejmowanie działalności gospodarczej

Nabór 2/2021 Zachowanie dziedzictwa lokalnego - Liczba podmiotów działających w sferze kultury, które otrzymały wsparcie w ramach LSR

Nabór 3/2021 Wzmocnienie kapitału społecznego, w tym przez podnoszenie wiedzy społeczności lokalnej w zakresie ochrony środowiska i zmian klimatycznych, także z wykorzystaniem rozwiązań innowacyjnych - Szkolenia w zakresie aktywizacji i edukacji w zakresie turystyki

Nabór 4/2021 Wzmocnienie kapitału społecznego, w tym przez podnoszenie wiedzy społeczności lokalnej w zakresie ochrony środowiska i zmian klimatycznych - Szkolenia w zakresie organizacji kultury lub tworzenia oferty spędzenia czasu wolnego

  • Brak złożonych wniosków

Protokół z posiedzenia Rady_05.05.2021


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 01.02.2021 r.

 

W dniu 01 lutego 2021 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem było wydanie opinii w zakresie możliwości zmiany umowy o przyznaniu pomocy zawartej pomiędzy ZW a  beneficjentami w ramach naboru wniosków nr 7/2017, 3/2020, 2/2017,13/2018, nr 2/2020. Poniżej przedstawiamy Protokół z Posiedzenia Rady Programowej.

Protokół z posiedzenia Rady_01.02.2021


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 16.06.2020 r.

 

W dniu 16 czerwca 2020 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem była ponowna weryfikacja oceny operacji dokonanej przez Radę w związku ze złożonymi protestami w ramach naboru wniosków nr 2/2020 oraz nr 7/2020. Poniżej przedstawiamy Protokół z Posiedzenia Rady Programowej.

 

Protokół z posiedzenia Rady_16.06.2020


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 25.05.2020 r.

Wyniki oceny wniosków pozostawionych bez rozpatrzenia na posiedzeniu w dniu 29.04.2020r. w ramach naboru  2/2020, 3/2020, 7/2020.

Nabór 2/2020 Rozwijanie działalności gospodarczej

Nabór 3/2020 Podejmowanie działalności gospodarczej

Nabór 7/2020 Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej

Protokół z posiedzenia Rady Programowej _25.05.2020


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 29.04.2020 r.

Wyniki oceny wniosków w ramach naboru 1/2020, 2/2020, 3/2020, 5/2020, 6/2020, 7/2020, 8/2020.

Nabór 1/2020 Podejmowanie działalności gospodarczej

Nabór 2/2020 Rozwijanie działalności gospodarczej

Nabór 3/2020 Podejmowanie działalności gospodarczej

Nabór 5/2020 Rozwój rynków zbytu produktów i usług lokalnych, 
z wyłączeniem operacji polegających na budowie lub modernizacji targowisk objętych zakresem wsparcia w ramach działania, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Nabór 6/2020 Zachowanie dziedzictwa lokalnego

Nabór 7/2020 Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej

Nabór 8/2020 Tworzenie lub rozwój inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych  będących przedsiębiorstwami spożywczymi

Protokół z posiedzenia Rady_29.04.2020


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 04.10.2019 r.

W dniu 04 października 2019 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem było wydanie opinii w zakresie możliwości zmiany umowy o przyznaniu pomocy na realizację operacji w ramach naboru wniosków nr 13/2018.

Protokół z posiedzenia Rady_04.10.2019


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 12.08.2019 r.

W dniu 12 sierpnia 2019 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem było wydanie opinii w zakresie możliwości zmiany umowy o przyznaniu pomocy na realizację operacji w ramach naborów wniosków nr 10/2018, 12/2018 oraz 13/2018.

Protokół z posiedzenia Rady_12.08.2019


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 13.05.2019 r.

W dniu 13 maja 2019 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem było omówienie i weryfikacja protestów złożonych w ramach naboru wniosków nr 1/2019 oraz nr 2/2019.

Protokół z posiedzenia Rady_13.05.2019


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 24.04.2019 r.

W dniu 24 kwietnia 2019 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem było omówienie i weryfikacja protestów złożonych w ramach naboru wniosków nr 1/2019.

Protokół z posiedzenia Rady_24.04.2019


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 01.04.2019 r.

Wyniki oceny wniosków w ramach naboru 1/2019, 2/2019

Nabór 1/2019 Podejmowanie działalności gospodarczej

Nabór 2/2019 Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej

Protokół z posiedzenia Rady_01.04.2019


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 28.01.2019 r.

W dniu 28 stycznia 2019 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem było wydanie opinii w zakresie możliwości zmian umów o przyznaniu pomocy zawartych pomiędzy ZW a beneficjentami w ramach naborów wniosków nr 1/2017, 12/2018, 13/2018.

Protokół z posiedzenia Rady_28.01.2019


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 18.12.2018 r.

W dniu 18 grudnia 2018 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem było wydanie opinii w zakresie możliwości zmian umów o przyznaniu pomocy zawartych pomiędzy ZW a beneficjentami w ramach naborów wniosków nr 1/2017.

Protokół z posiedzenia Rady_18.12.2018


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 27.11.2018 r.

W dniu 27 listopada 2018 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem było wydanie opinii w zakresie możliwości zmian umów o przyznaniu pomocy zawartych pomiędzy ZW a beneficjentami w ramach naborów wniosków nr 7/2017, 10/2018.

Protokół z posiedzenia Rady_27.11.2018


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 30.10.2018 r.

W dniu 30 października 2018 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem było wydanie opinii w zakresie możliwości zmian umów o przyznaniu pomocy zawartych pomiędzy ZW a beneficjentami w ramach naborów wniosków nr 1/2017, 2/2017.

Protokół z posiedzenia Rady_30.10.2018


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 16.10.2018 r.

W dniu 16 października 2018 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem było wydanie opinii w zakresie możliwości zmian umów o przyznaniu pomocy zawartych pomiędzy ZW a beneficjentami w ramach naborów wniosków nr 1/2017, 8/2017, 9/2018, 10/2018, 11/2018.

Protokół z posiedzenia Rady_16.10.2018


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 09.08.2018 r.

W dniu 9 sierpnia 2018 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem było wydanie opinii w zakresie możliwości zmiany umowy o przyznaniu pomocy zawartej pomiędzy ZW a beneficjentem w ramach naboru wniosków nr 1/2017, 5/2017, 6/2017.

Protokół z posiedzenia Rady_09.08.2018


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 09.07.2018 r.

W dniu 9 lipca 2018 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem było ustalenie kwoty wsparcia dla wniosków o powierzenie grantu nr 1/2018/G/5, 1/2018/G/8, 1/2018/G/10 złożonych w ramach naboru 1/2018/G oraz wydanie opinii w zakresie możliwości zmiany umowy o przyznaniu pomocy zawartej pomiędzy ZW a beneficjentem w ramach naboru wniosków nr 6/2017.

Lista grantobiorców wybranych

Protokół z posiedzenia Rady_09.07.2018


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 10.05.2018r

W dniu 10 maja 2018 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem było wydanie opinii w zakresie możliwości zmiany umowy o przyznaniu pomocy zawartej pomiędzy ZW a beneficjentem.

Protokół z posiedzenia Rady_10.05.2018


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 09.04.2018r

W dniu 09 kwietnia 2018 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem była ponowna weryfikacja oceny operacji dokonanej przez Radę w związku ze złożonymi protestami w ramach naboru wniosków nr 12/2018 i nr 13/2018.

Lista operacji wybranych w ramach naboru wniosków 13/2018 - aktualizacja

Protokół z posiedzenia Rady_09.04.2018


Wyniki oceny wniosków w ramach naboru 12/2018, 13/2018,14/2018

Nabór 12/2018 Podejmowanie działalności gospodarczej

Nabór 13/2018 Rozwijanie działalności gospodarczej

Nabór 14/2018 Tworzenie lub rozwój inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych będących przedsiębiorstwami spożywczymi

Protokół z posiedzenia Rady_09.03.2018


Wyniki wyboru grantobiorców w ramach naboru 1/2018/G

Lista grantobiorców wybranych

Protokół z posiedzenia Rady_28.02.2018r.


Wyniki oceny wniosków w ramach naboru 9/2018, 10/2018,11/2018

Nabór 9/2018 Zachowanie dziedzictwa lokalnego

Nabór 10/2018 Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej

Nabór 11/2018 2018 Budowa lub przebudowa publicznych dróg gminnych lub powiatowych które: a) umożliwiają połączenie obiektów użyteczności publicznej, w których są świadczone usługi społeczne, zdrowotne, opiekuńczo-wychowawcze lub edukacyjne dla ludności lokalnej, z siecią dróg publicznych albo b) skracają dystans lub czas dojazdu do tych obiektów

Protokół z posiedzenia Rady_19.02.2018


Wyniki oceny wniosków o powierzenie grantu w ramach naboru 1/2018/G

Lista zadań ocenionych według kryteriów wyboru grantobiorców

Protokół z posiedzenia Rady_10.02.2018r. 


Wyniki oceny wniosków w ramach naboru 7/2017, 8/2017

7/2017 Podejmowanie działalności gospodarczej

8/2017 Zachowanie dziedzictwa lokalnego

Protokół z posiedzenia Rady_29.01.2018


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 18.11.2017 r.

W dniu 18 listopada 2017 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, z którego dokumentację zamieszczamy poniżej.

Protokół z posiedzenia Rady_18.11.2017

Lista operacji wybranych - nabór nr 5/2017


Posiedzenie Rady Programowej w dniu 06.10.2017r

W dniu 06 października 2017 r. odbyło się posiedzenie Rady Programowej, którego przedmiotem była ponowna weryfikacja oceny operacji dokonanej przez Radę w związku ze złożonymi protestami w ramach naboru wniosków nr 1/2017 i nr 2/2017.

Protokół z posiedzenia Rady_06.10.2017


Wyniki oceny wniosków w ramach naboru  3/2017, 4/2017, 5/2017, 6/2017.

3/2017 Tworzenie lub rozwój inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych będących przedsiębiorstwami spożywczymi – w ramach naboru nie został złożony żaden wniosek.

4/2017 Budowa lub przebudowa publicznych dróg gminnych lub powiatowych, które: umożliwiają połączenie obiektów użyteczności publicznej, w których są świadczone usługi społeczne, zdrowotne, opiekuńczo-wychowawcze lub edukacyjne dla ludności lokalnej, z siedzibą dróg publicznych albo skracają dystans lub czas dojazdu do tych obiektów 

5/2017 Budowa lub przebudowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej z wyłączeniem operacji obejmujących budowę lub przebudowę siłowni, ścieżek/szlaków turystycznych, placów zabaw lub infrastruktury kulturalnej

6/2017 Budowa lub przebudowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej z wyłączeniem operacji obejmujących budowę lub przebudowę infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej

Protokół z posiedzenia Rady_14.09.2017 i 18.09.2017


Wyniki weryfikacji oceny operacji w związku ze złożonymi protestami w ramach naboru 1/2017 i 2/2017.

Protokół z posiedzenia Rady_28.08.2017


Wyniki oceny wniosków w ramach naboru 1/2017 i 2/2017.

1/2017 - Podejmowanie działalności gospodarczej:

2/2017 - Rozwijanie działalności gospodarczej:

Protokół z posiedzenia Rady_04.08.2017

Aneks nr 21 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku. 

Aneks nr 21 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

Załącznik do umowy:

  1. Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Beskid Gorlicki" _07.06.2024

 

Aktualizacja załączników do umowy ramowej:

Plan szkoleń dla członków organu decyzyjnego i pracowników biura_04.01.2024

Opisy stanowisk precyzujące podział obowiązków i zakres odpowiedzialności pracowników Biura LGD_06.09.2023

 

Aneks nr 20 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku. 

Aneks nr 20 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

Załącznik do umowy:

  1. Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Beskid Gorlicki" _06.09.2023


Aktualizacja załączników do umowy ramowej:

1. Regulamin organu decyzyjnego_02.06.2023

 

Aneks nr 19 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku. 

Aneks nr 19 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

 

Aneks nr 18 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku. 

Aneks nr 18 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

 Załącznik do umowy:

   1. Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Beskid Gorlicki"_28.11.2022

 

Aneks nr 17 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku. 

Aneks nr 17 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

Załącznik do umowy:

  1. Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność_17.06.2022

 

Aneks nr 16 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku. 

Aneks nr 16 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

 

Aneks nr 15 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku.

Aneks nr 15 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

 

Aktualizacja załączników do umowy ramowej:

Plan szkoleń dla członków organu decyzyjnego i pracowników biura_29.01.2021

 

Aneks nr 14 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku.

Aneks nr 14 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

Załącznik do umowy:

  1. Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność_31.07.2020

 

Aneks nr 13 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku.

Aneks nr 13 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

Załącznik do umowy:

  1. Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność_27.06.2020

 

Aneks nr 12 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku.

Aneks nr 12 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

 

Aneks nr 11 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku.

Aneks nr 11 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

 

Aktualizacja załączników do umowy ramowej:

Plan szkoleń dla członków organu decyzyjnego i pracowników biura_28.12.2019

Opisy stanowisk precyzujące podział obowiązków i zakres odpowiedzialności pracowników Biura LGD_28.12.2019

 

Aktualizacja załączników do umowy ramowej_09.12.2019 r:

  1. Kryteria wyboru operacji:

    Kryteria wyboru operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej

    Kryteria wyboru operacji w zakresie rozwijania działalności gospodarczej

    Kryteria wyboru operacji w zakresie inkubatorów przetwórstwa lokalnego, wspierania współpracy między podmiotami, rozwoju rynków zbytu

    Kryteria wyboru operacji w zakresie integracji i aktywizacji, ochrony dziedzictwa i promocji obszaru

    Kryteria wyboru grantobiorców 

 

Aneks nr 10 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku.

Aneks nr 10 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

 

Aneks nr 9 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku.

Aneks nr 9 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

 

Aneks nr 8 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku.

Aneks nr 8 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

 

Aktualizacja załączników do umowy ramowej_02.01.2019 r:

  1. Procedury oceny i wyboru operacji w ramach LSR: 

    Procedura oceny i wyboru operacji w ramach naborów wniosków na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD

    Procedura oceny i wyboru operacji własnych

  1. Kryteria wyboru operacji:

    Kryteria wyboru operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej

    Kryteria wyboru operacji w zakresie rozwijania działalności gospodarczej

    Kryteria wyboru operacji w zakresie inkubatorów przetwórstwa lokalnego, wspierania współpracy między podmiotami, rozwoju rynków zbytu

    Kryteria wyboru operacji w zakresie integracji i aktywizacji, ochrony dziedzictwa i promocji obszaru

    Kryteria wyboru grantobiorców 

 

Aneks nr 7 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku.

1. Aneks nr 7 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

Załącznik do umowy:

  1. Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność_20.12.2018

 

Aktualizacja załączników do umowy ramowej:

1. Opisy stanowisk precyzujące podział obowiązków i zakres odpowiedzialności pracowników Biura LGD_21.02.2018

 

Aneks nr 6 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku.

1.Aneks nr 6 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

Załącznik do umowy:

1. Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

 

Aneks nr 5 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku.

1. Aneks nr 5 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

Załącznik do umowy:

1. Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

 

Aktualizacja załączników do umowy ramowej_08.11.2017r:

1. Procedury oceny i wyboru operacji w ramach LSR: 

    Procedura oceny i wyboru operacji w ramach naborów wniosków na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD

    Procedura oceny i wyboru operacji własnych

    Procedura oceny i wyboru grantobiorców oraz ocena realizacji projektu grantowego

2. Kryteria wyboru operacji:

    Kryteria wyboru operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej

    Kryteria wyboru operacji w zakresie rozwijania działalności gospodarczej

    Kryteria wyboru operacji w zakresie inkubatorów przetwórstwa lokalnego, wspierania współpracy między podmiotami, rozwoju rynków zbytu

    Kryteria wyboru operacji w zakresie integracji i aktywizacji, ochrony dziedzictwa i promocji obszaru

    Kryteria wyboru grantobiorców 

 

Aneks nr 4 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku.

1. Aneks nr 4 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

 

Aktualizacja załączników do umowy ramowej:

1. Procedura oceny i wyboru grantobiorców oraz oceny realizacji projektu grantowego

2. Załącznik nr 7 do Procedury oceny i wyboru grantobiorców oraz oceny realizacji projektu grantowego_wersja obowiązująca po 27.06.2017r

 

Aneks nr 3 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku.

1. Aneks nr 3 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

Załączniki do umowy

1. Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

2. Procedury oceny i wyboru operacji w ramach LSR:

    Procedura oceny i wyboru operacji w ramach naborów wniosków na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD

    Procedura oceny i wyboru operacji własnych

3. Regulamin organu decyzyjnego

4. Kryteria wyboru operacji:

    Kryteria wyboru operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej

    Kryteria wyboru operacji w zakresie rozwijania działalności gospodarczej

    Kryteria wyboru operacji w zakresie inkubatorów przetwórstwa lokalnego, wspierania współpracy między podmiotami, rozwoju rynków zbytu

    Kryteria wyboru operacji w zakresie integracji i aktywizacji, ochrony dziedzictwa i promocji obszaru

    Kryteria wyboru grantobiorców

5. Opisy stanowisk precyzujące podział obowiązków i zakres odpowiedzialności pracowników Biura LGD

 

Aktualizacja załączników do umowy ramowej:

1. Plan szkoleń dla członków organu decyzyjnego i pracowników biura_09.08.2016

2. Opisy stanowisk precyzujące podział obowiązków i zakres odpowiedzialności pracowników Biura LGD_09.08.2016

 

Aneks nr 2 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku.

1. Aneks nr 2 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

Załączniki do umowy

1. Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

 

Aneks nr 1 do umowy ramowej z dnia 12 maja 2016 roku.

1. Aneks nr 1 do Umowy o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

Załączniki do umowy

1. Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

2. Harmonogram naboru wniosków o udzielenie wsparcia na wdrażanie operacji w ramach LSR

3. Procedury wyboru i oceny operacji w ramach LSR: 

    Procedura wyboru i oceny operacji w ramach naborów wniosków na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD

    Procedura wyboru i oceny operacji własnych

4. Regulamin organu decyzyjnego

5. Kryteria wyboru operacji wraz z procedurą ustalania lub zmiany kryteriów

6. Plan szkoleń dla członków organu decyzyjnego i pracowników biura

7. Procedury wyboru i oceny grantobiorców w ramach projektów grantowych

8. Kryteria wyboru grantobiorców wraz z procedurą ustalania  lub zmiany kryteriów

 

Umowa ramowa o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez Społeczność z dnia 12 maja 2016 roku. 

1. Umowa o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

Załączniki do umowy 

1. Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

2. Harmonogram naboru wniosków o udzielenie wsparcia na wdrażanie operacji w ramach LSR

3. Procedury wyboru i oceny operacji w ramach LSR 

    Procedura wyboru i oceny operacji w ramach naborów wniosków na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD

    Procedura wyboru i oceny operacji własnych

4. Regulamin organu decyzyjnego

5. Kryteria wyboru operacji wraz z procedurą ustalania lub zmiany kryteriów

6. Opisy stanowisk precyzujące podział obowiązków i zakres odpowiedzialności  pracowników biura LGD

7. Plan szkoleń dla członków organu decyzyjnego i pracowników biura

8. Procedury wyboru i oceny grantobiorców w ramach projektów grantowych

9. Kryteria wyboru grantobiorców wraz z procedurą ustalania  lub zmiany kryteriów

 

 

 

 

 

 

 

 

Plan komunikacji

Harmonogram realizacji planu komunikacji na rok 2024 - aktualizacja 28.05.2024

Harmonogram realizacji planu komunikacji na rok 2024 - aktualizacja 26.04.2024

Harmonogram realizacji planu komunikacji na rok 2024 - aktualizacja 26.01.2024

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2024 rok

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2023 rok - aktualizacja 28.12.2023

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2023 rok - aktualizacja 19.01.2023

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2023 rok

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2022 rok - aktualizacja 28.12.2022

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2022 rok - aktualizacja 25.11.2022

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2022 rok - aktualizacja 21.10.2022

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2022 rok - aktualizacja 21.06.2022

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2022 rok - aktualizacja 21.03.2022

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2022 rok - aktualizacja 21.02.2022

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2022 rok

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2021 rok - aktualizacja 27.12.2021

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2021 rok - aktualizacja 22.11.2021

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2021 rok - aktualizacja 25.10.2021

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2021 rok - aktualizacja_23.08.2021

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2021 rok - aktualizacja_24.05.2021

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2021 rok - aktualizacja_25.03.2021

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2021 rok - aktualizacja_25.01.2021

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2021 rok

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2020 rok - aktualizacja_28.12.2020

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2020 rok - aktualizacja_16.11.2020

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2020 rok - aktualizacja_26.10.2020

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2020 rok - aktualizacja_25.09.2020

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2020 rok - aktualizacja_02.09.2020

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2020 rok - aktualizacja_26.06.2020

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2020 rok - aktualizacja_17.06.2020

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2020 rok - aktualizacja_24.04.2020

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2020 rok - aktualizacja_26.03.2020

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2020 rok - aktualizacja_24.02.2020

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2020 rok

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2019 rok - aktualizacja_18.12.2019

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2019 rok - aktualizacja_25.11.2019

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2019 rok - aktualizacja_23.09.2019

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2019 rok - aktualizacja 10.07.2019

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2019 rok - aktualizacja 26.06.2019

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2019 rok - aktualizacja 20.05.2019

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2019 rok - aktualizacja 13.04.2019

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2019 rok - aktualizacja 28.03.2019

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2019 rok - aktualizacja 26.02.2019

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2019 rok - aktualizacja 21.12.2018

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2019 rok

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2018 rok - aktualizacja 21.12.2018

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2018 rok - aktualizacja 06.11.2018

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2018 rok - aktualizacja 07.09.2018

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2018 rok - aktualizacja 08.08.2018

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2018 rok - aktualizacja 26.06.2018

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2018 rok - aktualizacja 23.04.2018

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2018 rok - aktualizacja 13.04.2018

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2018 rok - aktualizacja 29.03.2018

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2018 rok - aktualizacja 30.01.2018

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2018 rok

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2017 rok - aktualizacja 22.12.2017

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2017 rok - aktualizacja 4.12.2017

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2017 rok - aktualizacja 20.10.2017

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2017 rok - aktualizacja 05.09.2017

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2017 rok - aktualizacja 28.08.2017

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2017 rok - aktualizacja 27.07.2017

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2017 rok - aktualizacja 07.07.2017

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2017 rok - aktualizacja 27.06.2017

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2017 rok - aktualizacja 25.05.2017

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2017 rok - aktualizacja 19.05.2017

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2017 rok - aktualizacja 25.04.2017

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2017 rok - aktualizacja 29.03.2017

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2017 rok - aktualizacja 27.02.2017

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2017 rok - aktualizacja 27.01.2017

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2017 rok

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2016 rok - aktualizacja 27.12.2016

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2016 rok - aktualizacja 28.11.2016

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2016 rok - aktualizacja 23.09.2016 

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2016 rok - aktualizacja 01.09.2016 

Harmonogram realizacji planu komunikacji na 2016 rok  

RODO :

W związku ze zmianą przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, tj. wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018, poz. 1000) Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Beskid Gorlicki”  informuje, że aktualizacji uległy zasady przetwarzania danych osobowych, w celach związanych z ubieganiem się o wsparcie w ramach działania 19 Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER objętego PROW na lata 2014-2020.

Wskazane na wstępie przepisy prawa stanowią konieczność  obowiązku informacyjnego przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Beskid Gorlicki”  
w kontekście wnioskodawców/beneficjentów oraz osób fizycznych uczestniczących w projekcie, tj. pełnomocnika, osoby reprezentującej, współwłaściciela przedsiębiorstwa beneficjenta, małżonka beneficjenta, małżonka współwłaściciela przedsiębiorstwa beneficjenta, grantobiorcy itp.

Rodo_klauzule_19.2_LGD_Beskid_Gorlicki

 

1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 5z)

  • Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf) - otwórz
  • Wniosek o przyznanie pomocy (.xlsx) - otwórz
  • Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (.pdf) - otwórz
  • Załącznik nr 2 do Instrukcji wypełniania wniosku o przyznanie pomocy - otwórz


2) Biznesplan (wersja 5z)

  • Biznesplan (.pdf) - otwórz
  • Biznesplan (.docx) - otwórz
  • Biznesplan - tabele finansowe(.xlsx) - otwórz
  • Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu - otwórz

3) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 5z)

  • Umowa o przyznaniu pomocy (*.pdf) - otwórz
  • Załącznik nr 1 Biznesplan 4z (*.pdf) - otwórz
  • Załącznik nr 2 Wykaz działek ewidencyjnych (*.pdf) - otwórz
  • Załącznik nr 3 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji - otwórz
  • Załącznik nr 4 Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy - otwórz
  • Załącznik nr 5 Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim / o ustanowionej małżeńskiej rozdzielności majątkowej - otwórz
  • Załącznik nr 6 Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - otwórz

4) Formularz wniosku o płatność (wersja 5z i 4z)

Wersja 4z formularza wniosku o płatność - obowiązuje w przypadku spraw, w ramach których odbyła się już ocena wcześniejszego etapu płatności lub trwa ocena wniosku o płatność a Beneficjent zobowiązany jest złożyć uzupełnienia w ramach tej oceny.

Wersja 5z formularza wniosku o płatność – obowiązuje w przypadku spraw, w ramach których planowane jest dopiero złożenie wniosku o płatność

  • Wniosek o płatność 4z (*.pdf) - otwórz
  • Wniosek o płatność 4z (*.xlsx) - otwórz
  • Instrukcja wypełniania wniosku o płatność 4z (*.pdf) - otwórz
  • Załącznik nr 2_wykaz faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej (*.xlsx) - otwórz
  • Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (*.xlsx) - otwórz
  • Informacja pomocnicza przy wypełnianiu sprawozdania z realizacji biznesplanu - otwórz
  • Sprawozdanie beneficjenta z realizacji operacji w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 - otwórz

 

  • Wniosek o płatność 5z (*.pdf) - otwórz
  • Wniosek o płatność 5z (*.xlsx) - otwórz
  • Instrukcja wypełniania wniosku o płatność 5z (*.pdf) - otwórz
  • Dodatkowy arkusz dla współwnioskujących 5z-edytowalny - otwórz
  • Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu 5z (*.xlsx) - otwórz

 5) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)

  • Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (*.pdf) - otwórz
  • Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (*.xlsx) - otwórz
  • Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (*.pdf) - otwórz
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech