Aktualności

LGD „Beskid Gorlicki” od 2017r. inicjuje działania służące budowaniu Marki Lokalnej KARPATING. Po wielu spotkaniach dotyczących odkrywania potencjału powiatu gorlickiego oraz wykreowaniu słowno-graficznego znaku KARPATING w 2020 roku przyszedł czas na przeprowadzenie I naboru na użytkowników Znaku Promocyjnego KARPATING.

Oceny wniosków podczas posiedzeń w dniach 25.03.2021 r. oraz 11.06.2021 r. dokonała Kapituła Znaku Promocyjnego KARPATING w składzie:
- Olga Gałek – Przewodnicząca Kapituły, Wiceprezes Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych MiLA
- Ewa Wachowicz - producent telewizyjny, krytyk kulinarny/kucharz z Ziemi Gorlickiej
- Andrzej Zarych - Dyrektor Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ
- Jacek Kowalski - Specjalista w dziedzinie budowania marki miejsca
- Bartłomiej Sołtys - Nadleśniczy Nadleśnictwa Łosie.

Złożone wnioski oceniono w oparciu o następujące kryteria merytoryczne: powiązanie z obszarem Powiatu Gorlickiego; jakość; przyjazność dla środowiska; przyjazność dla mieszkańców i klientów; wyjątkowość; współpraca w ramach Programu marki lokalnej KARPATING.

Wszystkie wyróżnione przez Kapitułę podmioty zawarły Umowy Licencyjne na używanie i posługiwanie się Znakiem Promocyjnym KARPATING. W dniu 11 czerwca 2021r. w Stowarzyszeniu „Skrawek Nieba” nastąpiło uroczyste wręczenie Certyfikatów, którego dokonali Członkowie Kapituły.

Znakiem Promocyjnym KARPATING wyróżniono następujące podmioty:

  1. Miasto Gorlice - Inicjatywa Gorlicki Jarmark Bożonarodzeniowy, kategoria: Wydarzenie kulturalne
  2. Stowarzyszenie „Skrawek Nieba” - Usługa Warsztaty kulinarne z tradycyjnej kuchni łemkowskiej, kategoria: Oferta edukacyjna
  3. ARTUR KOSIŃSKI Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ”AREX” - Produkt Wieszak drewniany odzieżowy personalizowany, kategoria: Produkt użytkowy
  4. POLSKIE PIEKARNIE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - Produkt PIERNIK KASZTELAN BIECKI waga 420g, pakowany w atestowane pudełko kartowane, zabezpieczone folią, kategoria: Produkt spożywczy
  5. Bieckie Centrum Kultury - Inicjatywa Kromer Festival Biecz, kategoria: Wydarzenie kulturalne
  6. Gorlickie Centrum Kultury - Inicjatywa „4 Strony Karpat” Festiwal Folkowy, kategoria: Wydarzenie kulturalne
  7. Grzegorz Szpila - „KORONKARNIA” - Produkt Bransoletka Girlandka, kategoria: Rękodzieło
  8. Grzegorz Szpila - „KORONKARNIA” - Usługa Warsztaty Koronki Klockowej, kategoria: Oferta edukacyjna
  9. MINERALE-MIERNIK SPÓŁKA JAWNA - Produkt Rydzowe specjały ze Starego Domu Zdrojowego, kategoria: Produkt spożywczy
  10. MINERALE-MIERNIK SPÓŁKA JAWNA - Usługa Galicyjskie menu w Starym Domu Zdrojowym, kategoria: Oferta gastronomiczna
  11. MINERALE-MIERNIK SPÓŁKA JAWNA - Inicjatywa Święto Rydza w Wysowej Zdroju, kategoria: Wydarzenie kulturalno-edukacyjne

Dziękujemy wszystkim osobom zaangażowanym w budowanie Marki Lokalnej KARPATING. Mamy nadzieję, że w kolejnych latach lista podmiotów poszerzy się o nowych użytkowników Znaku Promocyjnego KARPATING.

Prezentacja wyróżnionych produktów, usług i inicjatyw nastąpi w dniu 26 czerwca 2021 r. w Wapiennem w ramach Giełdy lokalnej podczas Dni Otwartych Produktu Regionalnego, na którą serdecznie zapraszamy!

Lista podmiotów uprawnionych do używania i posługiwania się Znakiem Promocyjnym KARPATING

Nabór na użytkowników Znaku Promocyjnego KARPATING zrealizowany został w ramach projektu współpracy "Marka lokalna narzędziem promocji obszarów LGD" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.3 "Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.


 

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech