KARPATING – kolejne certyfikaty rozdane!
31 maja 2025 roku w Stowarzyszeniu „Skrawek Nieba” w Łosiu odbyło się wręczenie kolejnych Certyfikatów uprawniających do używania i posługiwania się Znakiem Promocyjnym KARPATING.
W ramach konkursu przeprowadzonego przez LGD w 2025 roku Kapituła Znaku Promocyjnego KARPATING wyłoniła 17 podmiotów, które przez dwa lata mogą posługiwać się Znakiem Promocyjnym KARPATING.
Niektóre z tych podmiotów posiadały już prawo do używania i posługiwania się Znakiem Promocyjnym KARPATING, jednak w związku z dobiegającym końca okresem obowiązywania Umowy Licencyjnej zobowiązane były na nowo złożyć wnioski.
Prawo do używania i posługiwania się Znakiem Promocyjnym KARPATING w 2025 roku po raz pierwszy przyznano następującym podmiotom:
- POLSKIE PIEKARNIE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością na produkt: PIEROGI FERDLOWE w kategorii: Produkt – produkt spożywczy
- Ewa Ziomek-Ostrowska na produkt: Kawa Czarne Złoto w kategorii: Produkt – produkt spożywczy
- FUNDACJA NA RZECZ WSPIERANIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "WYJDŹ Z DOMU" na dwie usługi - oferty turystyczno-rekreacyjne: pierwsza z nich to Usługa turystyczno-rekreacyjna „Magiczne miejsca Beskidu Niskiego”, a druga to Usługa turystyczno-rekreacyjna „Szlakiem Pogórzan i Łemków”; obie usługi w kategorii: Usługa – oferta turystyczno-rekreacyjna
- RELAKSATORIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ na usługę - Oferta noclegowa Relaksatorium Sfera Beskidu w kategorii: Usługa – oferta noclegowa
- Gminny Ośrodek Kultury w Sękowej na usługę: Kredens produktu regionalnego spod Ferdla, w kategorii: pośrednictwo w sprzedaży produktów pod znakiem Karpating oraz na produkt: „Piwo Sękowskie spod Ferdla” w kategorii: produkt spożywczy
- Marek Korzeń prowadzący rolniczy handel detaliczny pod nazwą „Pasieka u Marka” na produkt: Miód spadziowy pszczeli w kategorii: Produkt – produkt spożywczy
- Gabinet Psychologiczno-logopedyczny. Arteterapia. Badania kierowców. Elżbieta Wansacz na dwie publikacje: BOCIAN TEODOR WĘDRUJE PRZEZ ROPĘ oraz BOŻE NARODZENIE BOCIANA TEODORA w kategorii: Produkt – publikacja
- Stadnina Koni Huculskich „Gładyszów” w Regietowie działająca w ramach struktury Kombinatu Rolnego Kietrz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością na produkt: DNI HUCULSKIE w Regietowie w kategorii: Inicjatywa – wydarzenie sportowo – rekreacyjne
- Stowarzyszenie "BESKID Z JANKIEM” na produkt: Beskid bez Granic w kategorii: Usługa – oferta turystyczno-rekreacyjna.
Po raz kolejny prawo do używania i posługiwania się Znakiem Promocyjnym KARPATING otrzymali:
- Monika Staszyńska prowadzącą rolniczy handel detaliczny pod nazwą Gospodarstwo Ogrodnicze Monika Staszyńska na dwa produkty: Dżem mirabelkowy oraz Powidło śliwkowe w kategorii: Produkt spożywczy
- KOŁO GOSPODYŃ WIEJSKICH W KOBYLANCE na produkt: WYLEPIANKI Z KOBYLANKI - ręcznie wylepiane pierogi z tradycyjnym nadzieniem ruskim i z kapusty słodkiej w kategorii: Produkt – produkt spożywczy
- Fundacja „SURVIVAL” na usługę: Warsztaty - "PSZCZOŁY TO NIE TYLKO MIÓD - POZNAJ ICH ŚWIAT" w kategorii: Usługa – oferta edukacyjna
- Zuzanna Długosz prowadzącą firmę pod nazwą Usługomat Zuzanna Długosz, działającą także pod marką: Baba z gór na usługę: Wspólne zwiedzanie świata nietoperzy w Izbach w kategorii: Oferta turystyczno-rekreacyjna oraz Oferta edukacyjna
- MINERALE-MIERNIK SPÓŁKA JAWNA na produkt: Tradycyjne chleby na zakwasie w kategorii: Produkt spożywczy.
Raz jeszcze serdecznie Państwu gratulujemy tego wyróżnienia!
To jednak nie wszyscy użytkownicy Znaku Promocyjnego KARPATING. Na chwilę obecną prawo do używania i posługiwania się Znakiem Promocyjnym KARPATING posiada 33 podmioty oferujące łącznie ponad 80 produktów, usług oraz inicjatyw. Są to między innymi wydarzenia kulturalne organizowane na obszarze Powiatu Gorlickiego, różnego rodzaju warsztaty, usługi oraz produkty – zarówno spożywcze, w tym także napoje, jak i przedmioty codziennego użytku, biżuteria czy kosmetyki. Grono „markowych” produktów z roku na rok się powiększa, co świadczy o wyjątkowości, bogactwie i różnorodności naszego terenu, a współpraca użytkowników pozwala tworzyć coraz bardziej kompleksową ofertę dla turystów.
Mamy nadzieję, że w ramach kolejnych konkursów ogłaszanych przez LGD „Beskid Gorlicki” lista będzie ciągle poszerzała się o nowych użytkowników Znaku Marki Lokalnej.
- Utworzono .