W dniach 17-18 czerwca br. w ramach projektu współpracy pn. "Marka lokalna narzędziem promocji obszarów LGD" odwiedziliśmy naszego partnera - LGD Stowarzyszenie Dolina Karpia. Celem wizyty było zapoznanie się z doświadczeniami funkcjonowania oraz wymiana doświadczeń w procesie zarządzania marką lokalną, jak również wymiana wiedzy na temat tradycji i dziedzictwa kulturowego obszarów Partnerów projektu.
Bardzo dziękujemy Partnerowi za miłą atmosferę i pozytywne wrażenia!
Poniżej przedstawiamy krótką fotorelację :)
Wizyta studyjna zrealizowana została w ramach projektu współpracy "Marka lokalna narzędziem promocji obszarów LGD" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.3 "Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.